Fast man!

God morgon! Idag skall jag göra en omtentamen i Psykologi. Lite halvsegt, men aja. Då har jag det gjort!

***

Dagens händelse än så länge. Bonus check från hemköp på hisnande 21 kronor! Skall man begära polistransport de 700 meterna som det är till hemköp? Bud på det.

***

Åke Svanstedt (Trav tränare) har lite otur tror jag. Först skall han till domstolen, på vägen dit ryker körkortet. Ajsingbajsing.

Dock behöver han inte vara orolig för att rättegången kommer gå snabbt. Sveriges rättsystem är ungefär lika bra att gasa som en 83 årig tant. Hej 40 på 90 väg!

***
Det finns kritik man kan ta, det finns kritik man inte tar och så finns det kritik som är helt utomodentligt tönt-rolig!

Dax för den sista dåliga ledaren för denna gång.

Dömde en match i Herr 3:an i Dalarna. När det var ca 2 minuter kvar av andra perioden blåser min kollega ett frislag mot det ena laget. Då börjar han som fick frislaget mot sig att muttra och springa mot sitt avbytatbås, dock precis när han skall kliva över sargen kollar han på mig och säger "Din kollega är så värdelös".

Han blev belönad med en tvåa för det. I pausen kommer andra tränaren i laget fram och säger "Hur fan kunde du ta utvisningen på "NN", han sa juh för i helvete inte till dig?". Jag svarade att det inte spelar någon roll, då sa han "Du bör döma knattar, där hör du hemma."

Då brast det, jag kunde inte låta bli. Mitt svar blev "Om man tänker på hur du uppför dig så gör jag redan det". Då gick han.

***



Shoosvejs Joacim



Kommentarer
Postat av: Malin :D

Haha, du ägde honom ;)

2009-11-26 @ 20:11:05
Postat av: Maria

Polistransport är ett måste! ;O

2009-12-04 @ 12:30:03
URL: http://vilseniettluftslott.blogg.se/
Postat av: Emma

Men vad är det för rykte jag hör??!!!! Ska du sluta blogga?? Hur ska jag klara av mitt myndighetsjobb då tror du, om jag inte får några minuter här o där med återkoppling till dalmålet? Ska jag hänvisa Länsstyrelsens tillsynssnubbar till dig då?



Hälsningar från Karlskoga.

2009-12-16 @ 16:10:08
Postat av: Anonym

Men vad är det för rykte jag hör??!!!! Ska du sluta blogga?? Hur ska jag klara av mitt myndighetsjobb då tror du, om jag inte får några minuter här o där med återkoppling till dalmålet? Ska jag hänvisa Länsstyrelsens tillsynssnubbar till dig då?



Hälsningar från Karlskoga.

2009-12-16 @ 16:12:21
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

Hej!

fin blogg & god jul :)

2009-12-25 @ 20:52:49
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0