Den Norrländska maffian.

Hejsan hoppsan lilla blogg. Idag har jag typ sovit hela dagen! Det var så nice. Jag tagit en stor chansning denna söndag, den förändring kommer förmodligen förändra mitt liv för evigt. Men vad det är kommer i slutet av detta inlägg.

Dagens inlägg skall handla om maffior.

Det finns, enligt mig, tre sorters maffior, i Sveriges avlånga land.

Dessa:

1. Den organiserade brottsligeheten som genom att rånat banker och spränga värdetransporter får massa pengar och inflytande.

2. Nästa maffia tar kraft när någon chef där har tröttnat på svenska regeringen eller någon riksdagsmedlem. Jag talar förstås om Radiotjänst i Kiruna AB. Nu har de även börjat terrorisera oss vanliga medborgare! I lördags fick jag ett samtal av dem, klockan 3 på dagen! Men hallå eller? Normalt folk ligger juh och sover då.

3. Den sista maffian är nog den värsta av dem alla. Den maffian som är ute bland oss människor och förpestar vår tillvaro genom att knacka dörr och prata om massa märkliga saker som har hänt dem. Ni har nog alla förstått att denna maffian är Jehovas vittnen. Ord överflödiga.

****

Nej undra om jag och mina al-qaida kompisar skall besöka Usama bin Ladin en snabbis för att planera ett rån mot en värdetransport eller hur vi ska spränga en bank.

Jag hoppas du som läser detta för SÄPOs räkning också börjar följa min blogg :-)

****

Jag lovade i början av inlägget att att tala om vad som kommer förändra mitt liv. Det är så att jag bytt tandkräms märke, från pepsodent till sensodyne. Kändes som ett natuligt steg i mitt liv.


Shoosvejs! Joacim


Kommentarer
Postat av: JD

Fy fan vilken kul kille! Gäddlund har just brutit ihop!....asg.....

2009-10-11 @ 19:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0