Klockan 02:08 en söndagsnatt.

Hallå! Det är typnatt. Bara ett litet konstaterande.
Det var ett gott kvällsmål jag åt idag, 2 tekakor med kvaiar (Utalas kavi-ar!! inget annat). Det var mycket mumsigt.

Just nu sitter jag inne på kamrat (En ungdomscommunity) och kikar runt lite. På kamrat finns det en funktion som simpelt förklarat går ut på att man köper en liten stund i rampljuset, detta kallas för "live". När man köpt ett "live" (vilket man gör genom sms) så får man skriva en rad som sedan visas för alla inloggade medlemmar.

Exempel på live:

coolisisti, tjej 17 år från Ystad säger: "jag älskar dig jätte mycke du betyder allt för mig Min älskling heter Zago"
Tulduz92, tjej 16 år från Kiruna konstaterar: "Varmt vatten är inte gott"
Lotevere, tjej 18 år från Landskrona påstår: "JaÄr enAnnorlundaTjej som ni bör skriva till+att man är uppeNu så geMIGenCHANS"


Ett litet svar från mig dåra:


coolisisti: Tack du, men jag vet inte vem du är. Jag älskar dig tyvärr inte tillbaka. Ps, hälsa Brago eller vad din älskling hette ds.

Tulduz92: Där har vi första sidan på alla stora tidningar imorgon. Vilken upptäckt!

Lotevere: Asså jag vet inte vad problemt med ditt rättstavningsprogram är, men du bör kanske be någon behörig kika på det.

Man behöver lixom aldrig vara orolig över att få tråkigt. Mycket bra och billig underhållning!

****

Vad får man om man har en föreläsare som rökt på?

Jo en Högtalare




Shoosvejs Joacim


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAHAHAHAH jag älskar när du skriver! ÄLSKA din humor säger jag bara :D

2009-10-12 @ 14:25:25
URL: http://sextonvitsippor.blogg.se/
Postat av: Joacim

Haha tack tack :)

2009-10-12 @ 14:28:32
URL: http://lifeofjoacim.blogg.se/
Postat av: Maria

Hehe, Bummba, vilken rolig blogg du har!



Och de känns skönt att veta att de finns fler som förstår att de heter kaviaaaaar! ;D

2009-10-12 @ 15:49:24
Postat av: Joacim

Haha ja eller hur! :) Hoppas du börjar följa den :)

2009-10-12 @ 16:13:54
URL: http://lifeofjoacim.blogg.se/
Postat av: Therese

kaviaaaaar!

Kamrat, våran mötesplats ;) hahaha

2009-10-12 @ 18:00:57
URL: http://thereseborneklint.blogg.se/
Postat av: JD

kavviarr

2009-10-13 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0