Rund humor!

Hej hopp gummi .. hanske! Idag har jag vaknat och ätit. Jag har även hunnit med att slå en drill. Fan vad stressigt det är just nu asså, hinner knappt med mellan varven. :)

Jag läste nyss en lista på sportbladets närupplaga där Lars Nylin listade de roligaste namnen på fotbollslag från världens alla hörn. Så jag tänkte göra en egen lista, då med Svenska lag.

Några lag som fanns med på hans lista:

Maseru Naugthy Boys, Lesotho
AlbinoLeffe, Italien
Derpotivo Wanka, Peru
Mysterious Dwarfs, Ghana

Colo-Colo, Peru
Dingli Swallows, Malta

Min Lista:

Djurgårdens IF, Stockholm:

Kan tänka mig att det låter som ett zoo på träningarna

BK Häcken, Göteborg:

Det skulle visst vara skitkul att döma dem!
Annars kanske bara rumpnissar platsar där.

Mjällby AIF, Blekinge:

Head and shoulders största utmaning!

IF Älgarna, Härnösand:

De får passa sig nu när jakten har börjat.

Pappas Pojkar IF, Stockholm:

Får bara bröderna till killarna i tvprogrammet "Mammas Pojkar" spela där?

Tullinge Triangel Pojkar, Stockholm:
De har nog roligt i duschen efter matcherna.


Bubblare:

Små Gröna Män, Stockholm
Tomtens IF, Gudhem
BK Trix, Göteborg
BK Stolpskott, Stockholm
BK Skjutet, Göteborg
Real Maskin, Göteborg



Mycket roligt!

****

Vet ni vad snabbmat kallades för på medeltiden?

Harar



Shoosvejs! Joacim








Kommentarer
Postat av: stina

tack! :) bor du i dalarna? :))

2009-10-12 @ 17:52:44
URL: http://sstinamatilda.devote.se
Postat av: elin

haha ja verkligen vissa dagar orkar man bara inte

2009-10-12 @ 18:06:43
URL: http://livetutan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0