Action!

Godmorgon världen. Idag blir det med plugg, tyvärr. Sen regnar det också, jävla piss asså. Helgens planer är som följer:

Imorgon dömning, Knatteligan (Födda 02-04) i Torsbohallen, Trollhättan.
Söndag dömning i Vänersborg. Herr 5, Dam 3 och Pojkar 92.


Det ska bli spex, spec imorgon! Det finns inte något som är roligare än att döma småbarn. De säger aldrig något, alla runt bollen, gör de något fel säger de allt förlåt. Till domaren. Helt sjukt skoj! Älskart' :')

****

Idag ska jag nog kolla på teckande Robin Hood lite senare. Det är Robiiiiiiiin Hooooooooood jag vill haaaaaa. Awsomeness.

Annars så är det ända "roliga" om dagarna när posten kommer. Idag var det ett kuvert med mitt SJ prio kort, ett reklamblad från SEB och ett reklamblad från Ö&B. Spännande värre!

****

Såg att mina kära domarkollegor från Falun, Zebastian Fåhraeus och Patrik Heidenberg-Sjögren, fått chansen att döma Dalafyran. Jag kan inte annat säga än att det var på tiden! Ni skulle dömt där redan förra säsongen, om ni frågar mig. Keep working boys :-)

****

Två mjölkpaket till varandra:
"Vad är det med dig?"
"Jag är sur!"


Shoohejs! Joacim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0