2-0

God morgon. Idag gick jag upp 14:01, är man bäst eller är man? Idag blir det nog chill, för min knattematch var inställd. Jag tror typ att det är time för frukost, kanske. Ähh vi får se helt enkelt.

****

Nu har jag lyckats igen. Det här gången är det inte min spis som jävlas, det var mitt kylskåp. Först öppnade jag det och skulle plocka ut något (minns inte vad det var) och glömde jag stänga det. Efter en stund såg jag att det var öppet och då stängde jag det. Men självklart glömde jag ställa in grejen jag tog ut. Då började fanskapet motarbeta mig. Kylskåpet vägrade öppna sig, så jag tog i mer och mer. Tillslut gick det upp. Det var juh kanon, om jag inte hade flygit baklänges.
Fan att inget ska gå som jag vill. Jävla skitkök!

Köket - Jocke
2 - 0

****

Jag har båda säsongerna av Hem till midgård. Det är så överdrivet barnsligt så det bli kul. "Tyke inte dum", obetalbart.

****

Polisen till den nervöse föraren:
"Det här skrothögen vägrar jag kalla bil!"
"Vilken tur, jag har nämligen inget körkort."


Shoosvejs! Joacim

Kommentarer
Postat av: ediarbo

Kan inget annat än att hålla med!

2009-10-17 @ 21:53:30
Postat av: Johanna

Tycker synd om dig, ditt kök verkar inte tycka om dig :P men det är roligt att läsa :)

2009-10-18 @ 00:30:10
URL: http://joojisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0