Järla skit asså!

Good afternoon people! Idag har det vart chill, jag har inte gjort något spec. Typ blivit väckt av två klasskompisar som påstod att vi skulle haft skola idag. Men det sket de juh i det blå skåpet!

Igår anmälde Jag och Kim Karlsson oss till Gothia cup i Innebandy. Så nu har vi 2 cuper inbokade under jullovet. Gorbyscup i Falun 26-28 Decemberoch Gothia cup i Göteborg 3-6 Januari. Sköjs värre! Bor ni i närheten får ni gärna komma och kika lite.

****

Blir att fara hem den 5:te November. Det är kung om något! Blir att blåsa lite i Ludvika sporthall. Kom och kolla? =)

****

Idag blir det att gå och kika på CL matchen mellan Liverpool och Lyon med min klasskompis Richard "Norrköping" Gustavsson, chips och pizza! Det gillar vi!

****

Mina grannar har, enligt den berömda jungeltelegrafen, haft en högljudd fest i helgen. Jag bara jaha? Jag har fan inte hört något. Det ända som jag märkt är att det luktar systemborlag i hissen. Men det tycker jag inte är något problem, det är snarare så att det är coolt. Varför undrar ni? Det gör jag också, men vissa saker är häftiga utan att någon vet varför. Så är det bara.

****

Förövrigt så har en anonym vän skickat en låt till mig. Låten heter "Det luktar BAJS när man skiter". Vilken upptäckt asså! Jag blir så förvånad.

Rofl. (Betyder Rolling on the floor Laughing för er som inte visste det.)

****

Det var en gång Alla och Ingen som gick i en skog. Då gick alla vilse. Då var det ju ingen som kunde ringa 112.
(Hahahaha)



Shoosvejs! Joacim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0