Ååååå SOPA!

Hej folket. Idag ska jag plugga. Jag har faktiskt börjat. *STOLT*.

****

Nu har jag gett mig in på något som jag kommer få ångra. Jag ska rida, på hästar, riktiga hästar. Det kommer bildbevis på det någon gång i framtiden! Må gudarna vara med mig, det kan behövas.

****

Igår drack jag min första julmust för denna jul-grejs, ni fattar säkert vad jag menar. Eller ja, man kan hoppas att ni fattar, för det gör knappt jag själv.

****

Den ryska björnen har börjat rört på sig. Igår blev det FC Barcelona som fin smaka på den fasansfulla ramen. DEt sägs att björnar anfaller blixsnabbt och utan förvarning, exakt som Kazan gjorde i den 73:dje minuten då Gökdeniz Karadeniz sprintade ifrån Barcas mittbackar och satte 1-2 för ryssarna, vilket blev matchens sista mål.
Barca får alltså lov att jaga Björn i Ryssland och Ukraina för att klara detta. Det kommer bli tufft. Håller en tumme för att Barca åker ur, skulle vara så skönt!

Tyvärr förlorade Liverpool mot några snigelätare igår, det gillars inte.

****

Sedan tänker jag slänga en känga till aftonblades såkallade "spelexpert" Ulrik Sandberg. Jag har aldrig varit med om att en månniska haft så mycket fel på lången som du har haft denna vecka. Shit, jag lovar dig att min mamma som TILLOCHMED vet att Timrå är känt för hockey skulle klara av ditt jobb bättre. Tur att man inte spelar efter dina förslag, stackars dem som gör det bara...

****

Kannibalerna hade tillfångatagit en finne och lät koka i stora festgrytan. Efter tre timmar gläntade de på locket, varpå finnen reste sig och sa:
"Härligt grabbar, är det någon som har en handduk?"

 

 

Shoosvejs! Joacim



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0