Smack that! :)

Hej! fan vad jag pluggar, glömmer nästan bort bloggen. Förlåt :(

****

Jag har iallafall suttit och lyssnat på gamla låtar medans jag pluggade. Det kom en låt (Alla gamla X) som kort fattat handlar om att sångerskan vill ha alla sina gamla x på vinden, i en hönsnätsbur. Orginellt! Det har redan där språrat ur.

Inte konstigt att psykopater blir just psykopater. Lixom jag heter den österrikiska versionen "Alla barn i källarn"? Det är fan inte omöjligt? Världen är full av möjligheter.

****

Ett inslag Väst Nytt sa dem att i genomsnitt tar det 13 minuter för en ambulans att vara på plats efter att någon ringt 112.

Så jag blev lite sugen på ett expriment. Jag beställde en pizza på hemkörning och tog tid. Det tog ca 11 minuter. Så alltså skulle det vara bättre om vi hade pizzabagare som kör ambulans?

Snacka bra om man skulle vara sjuk och hungrig samtidigt. Då ringer man ambulansen först, sen pizzerian. Då är de där samtidigt typ. KANON! :)

****

Läraren till en av sina bråkiga elever:
"Gå och ställ dig sist i kön!"
"Det går ju inte, det står ju redan en där!"



Shoosvejs! Joacim

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kommer också från dalarna ;)

2009-10-22 @ 21:17:13
Postat av: Anonym

Härligt :)

2009-10-22 @ 21:27:32
URL: http://lifeofjoacim.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa ^^

2009-10-22 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0