Stek, smek och Rekobeko

Hej! Idag har jag fått pengar. Och post! Typ wihooo. Hej bästa dagen den här månaden.

****

Ska nog börja läsa latin, bli munk, flytta till en avlägsen plats mitt i skogen (Nyhammar? Check), raka hjässan och gå i en trasig potatis säck. Ingen kommer fatta vad jag säger då, fast de gör inte många här nere iaf. Så det blir reko.

****

Idag har jag handlat lampor eftersom "det kan vara bra att ha". Hej vuxen livet, hej duktiga Jocke. Det orkar vi inte med juh.  Man kan juh typ tro att jag har blitt hemma fru-man eller något sådant?

****

Jag har blivit inbjuden till ett möte på Hemköp i Ludvika, några rabatt grejer skulle man tydligen få. Känns onödigt, min styvmor är juh florist. (Höhö)

****

Fick höra en ny grej i avdelningen "lol och Rofl", Lmeo. Laughing my eyes out. Vem fan kommer på något sådant? Jag ska börja med mina egna förkortningar, ÄAJ,MHH! (Ägd av Jocke, Mohaha)




Shoosvejs! Joacim






Kommentarer
Postat av: lisa!

haha, dalmas?! ;) härligt!

bor i gävleborg, inte så långt ifrån ju :)

följa varann via bloglovin? =)

2009-10-23 @ 23:52:05
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: lisa !

kanon :) jag lägger till dig direkt!

annars då, är det bra? =)

2009-10-24 @ 16:06:54
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: Ara's dootter Fäni!

hahahah så rätt det där om nyhammar!

2010-02-22 @ 21:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0