Sork

Hej, igår blev det ingen blogg som ni kanske märkte, det var för att jag pluggade och dömde innebandy. Men nu är plugget klart! :D Det är skönt.

****

Läser på aftonbladet att någon klever snobbe försökte smuggla ormar, geckoödlor och en spindel från Danmark till sverige. Genom att ha tejpat fast strumpor med ormar i runt bröstet och magen, samt snusdosor på benen. Snacka om att vidga vyerna.. Tur att han inte svalde skiten, då hade han nog inte mått så bra. Men lixom vafan, vem vill ha 14 ormar på bröstet och magen?

Han var säkert dansk. (Jag har inga fördomar, jag hatar alla lika mycket)

****

Det pågår tydligen en het debatt om hur dålig säkerheten är i lägre serier i engelska fotbollen. Nu har den diskutionen blåssat upp ännu mer. I en engelska fjärde ligan bröt en spelare foten och behövde bäras av planen, dock fanns det ingen bår på idrottsplatsen. Men de är uppfinnelse rika på ön och hämtade, en dörr. De la honom på dörren och så bars han ut. Snacka om att få dörren. Jag har slutat blivit förvånad.

****

Axilism - Vill ha sexuell kontakt med armhålor. Som sagt, har slutat bli förvånad.


Shoosvejs! Joacim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0