Pinnen

Idag har jag dömt innebandy och pluggat, vilket komemr bli mycket imorgon också. Psykologi = Folk som tror saker om andra människor. Typ.

****

Dagens konversation, från matchen idag:

Spelare 1 - Vart är min klubba
Spelare 2 - Du har den juh i handen?
Jag - Haha, eller kanske innanför shortsen
Spelare 2 - Nej du domarn, där finns ingen klubba.
Jag - Och hur vet du det?

Hela hallen asgarva. Hej matchledning!

****

Läst lite Sociologi idag också. Det finns en snubbe som heter Bauman som tycker illa om, ALLT. Han är fan tragisk, men det kan inte ha vart lätt att ha PMS på 1500 talet.

****

Imorgon skall jag röja lite till i Torsbohallen. Må utvisningarna hagla ;D

****

Vill ni ha ett skämt idag igen?

Okej då, här kommer det:

MORA IK


Shoosvejs! Joacim

Kommentarer
Postat av: helliis

hey babe ;)



jag har frågestund :D

2009-10-25 @ 11:15:10
URL: http://fiiskeeliiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0