Spanska trollkonster?

Hejsan hoppsan folket! Idag har jag fått min första hemtentamen, det blev inom den kurs som inte var psykologi, jag vet faktiskt inte vad den heter, eller vad den handlar om. Men det kommer säkert gå... bra...
Okej, nog om mig. Nu ska ni få höra vad som gjort min dag!

Det finns många olika sätt att få stopp på en fotbollsstjärna. Man kan punktmarkera, det vill säga att man i princip är innanför underkläderna på denna. Väldigt närgången för er som ändå inte förstod. Man kan också försöka störa denna med små efterslängar och psykningar. Detta händer, inte alltid inom ramarna för spelets regler, men det händer.

OCH så finns det en nya metod!
Det är tydligen en kvinna som betalat 15 000 Euro för att häxdoktorn Pepé skall skada Real Madrid stjärnan Ronaldo, eftersom denna skall bedragit henne. Då tänkte man att man hört allt, men icke! Nu när Ronaldo fått en lättare fotskada har någon person i Ronaldos närhet börjat ora sig , och beslutat sig om att anlit en expert för att motverka den "onda Pepés" plan. Så denna sökte upp sin expert, som ironiskt nog är, ja just det! En häxdoktor. Hans främsta uppgift är att förhindra Pepés försök att skada superstjärnarn. Ord överflödiga säger jag bara....

En av Real Madrid heter förresten, ironiskt nog, Pepé. Liten notis bara.

Jag säger så här. Jag kanske skall blir häxdoktor. Jag kan nått korttrick och då bör jag väll kunna slänga iväg en förbannelse eller två? Så svårt kan det inte vara.


Shoosvejs! Joacim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0