Tjänst eller Björntjänst?

Hejsan svejsan! Detta inlägg kommer handla om teknikens under. Fjortisens bästa vän. T9 ordlistan.

Jag såg att det tillochmed anordnas VM i sms skrivning. Det är faktiskt sant! Jag tror att T9 ordlistan är det största som hänt människan sedan msn kom, iallafall om man är 14 år, har chockblekt hår, en för liten bh och hänger med killar som har hårsnoddar runt benen, så kallade Partillejonny's

Ett annat fenomen med vår kära "hjälpreda" är att den hjälper oss att stava. Det är juh jättebra, om man  ska skriva ord man aldrig använder i ett sms.

Exempel:

Ont och Mot - Det ord som kommer upp är Nöt.
Kanelbullar finns inte ens som ord, utan mitt ord blev Kamelbullar, och det låter inte så jätte gott faktiskt.


Några små exempel på hur bra vår kära teknink kan vara. Det var bättre förr säger många, det är bättre nu säger jag, men reserverar mig förundantag.

Shoosvejs! Joacim

Kommentarer
Postat av: Din underbara orustbo!

Haha men Partillejonny's är väl underbara?

Har du inte sett att det går tjejer (eller ska man kalla dem missfoster? :S) med snoddar på sina bara ben? eller på sina leggings?

Ett tiptop mode om du frågar mig!

Ha ha naat..

Duktig du är på att laga mat och Joacim! Jag tror jag får besöka din lägenhet och lära dig ett och annat!

Hade bra puss haaajs!

2009-10-08 @ 17:18:52
Postat av: Emil

Haha sjuka fan : )

2009-10-09 @ 11:26:12
URL: http://emilxandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0