J'En Ai Marri

BORJONO, eller nått. Dax att uppdatera lite här och så märker jag hur länge jag orkar. Men just nu har jag motivation som en nått. Btw, vatten är farligt. Jag blev nyss blöt avre'.

Som några vet tänker jag vara cool och ta examen på två år istället för tre. Varför undrar ni? Det är för att jag typ är jag. Say no more people (Engelska, jag vet. Visst är jag cool?)

****

Hmm.. Vad har hänt sen jag senast bloggade tro? Jag har tex tagit felbuss när jag skulle och handla, och hamnade i grannkomunen. Avdelning: Oops.
Men det gick bra. Alla i Vänersborg är snälla. Eller nått liknande.

****

Jag har, av vissa onamngivna individer i min klass, blivit utnämd till "Latast i klassen". Därför vill jag bara redogöra att jag inte är lat, utan jag har bara ett smärre motivationshandikapp. Thats it! (Engelska igen.)

****

Tåg är kul att åka! Jag gjorde en lista av roliga saker man kan göra när man åker sträckan Örebro C - Göteborg.

1. Vissla tills någon kollar, sen slutar du för att åter upp ta det igen när de kollat bort. När de börjar bli irriterade byter du vagn och börjar om igen.

2. Tjuvlyssna på dem som sitter brevid dig, framför dig eller bakom dig och svara/ kommentera det de säger. Dock så det ser ut som du pratar i headset.  (Mycket roligt).

3. Typ skicka as många sms till dig själv och ha "Hej hej monika" som sms signal.

4. Gör grimaser. Bara spontant.

5. GÄSPA! Hälst jättehögt. Alla som hör gäspar också. Detta kan upprepas många gånger.

****

Jag tänker avrunda med min idol. Sheldon från "The big bang theory"







Lovely!

****



Kasta inte bäver i timmerhus!

Over N out! Joacim

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, fan va nice Jocke! ;)

2010-02-12 @ 17:38:05
Postat av: Din favorit...Linnéa alltså!

Haha, du får mig bara att sakna dig mer! Du är så sjukt go du min vän! :)

2010-02-13 @ 01:10:01
URL: http://nopyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0