Pliktan

Tja. Nu var det kanske dax att uppdatera lite. Vill börja att säga grattis till "min" lilla Rebecca som fyller 18 idag. GRATTIS! :D Men du kommer alltid vara liten, för mig iaf.

****

Helgen gick som vanligt i dömingens tecken. 3 helt okej insatser tycker jag, men ändå så är jag mest nöjd med den sista matchen på Söndagen. Elfhög - Halna P92. Trotts ett matchstraff och 10 tvåor var båda lagen super nöjda. Riktigt kul tycker jag.

En skön grej som hände under sista matchen:
Halna anfaller och rätt vad det är ser jag en klubba som är inställd på planen från Halnas bås. Sedan vänder spelet och Elfhög kontrar, och klubban bli ivägen. Där hade man kunnat blivit ställd, om man inte hunnit filura ut något tänkbart straff.

Det blev en tvåa för felaktigt byte. Alla nöjda och glada.

****

Skönast idag är iallafall den kille som ligger i bagageluckan på en bil och håller i ett släp, bara för att bilen saknar dragkrok. Alltså, vilken idée! Inte ens Polisen trodde på det. Sköna pojkar!

Se artikeln här

****
Tänkte köra en liten miniserie där jag återger lite minnen från min barndom. Gamla program som jag minns tex.

Vi börjar med detta.






De vilda djurens flykt (The Animals of Farthing Wood) är en brittisk-fransk animerad dramaserie. Manuset är baserat på romanenserien Djuren i gamlaskogen av Collin Dann.

Totalt producerades tre säsonger om vardera 13 avsnitt. Säsong ett premiärvisades 1993, säsong två 1994 och säsong 3 1995.

 

Over N Out Joacim


Kommentarer
Postat av: mamma...

Kom ihåg " La la la la long...." Vi måste se till att you tuba´ din föreställning på dagis också!!!:D

2010-02-23 @ 01:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0