Shoobree!

Ny dag idag. Jag är faktiskt rätt pepp att blogg igen. Typ, i brist på annat. Jag funderar att eventuellt blir doktor i Hermeneutiks sociologi. Vore lite coolt, så det så!

****

Läste på Aftonbladet.se att Marcus Birro anser sig blivit hånad av Tony Irving i tv programmet Let's Dance. Jag tycker fan han får skulla sig själv. Är han med i det programmet så bör han vara beredd på att bli hånad. I artikeln står det massa kul. Jag gillar spec detta citatet: "Jag hade den veckan fyra andra jobb på andra ställen, och hemma väntar hela tiden en gravid flickvän och en ettårig son. Tonen var barsk. Samtidigt kan Irving missa två måndagar i rad i träningslokalen där han ska vara för att hjälpa paren med dansen inför veckan."
Avd: När kommer pappa och hämtar dig från Dagis då?

****

Vet ni om att jag inte har så städat hemma? Det är bara för att jag inte skulle ha koll vart jag lägger mina grejjer då. Om allt ligger på golvet, då behöver man inte vara ett snille för att lista ut vart man ska leta. Eller hur? Genialt. Typ.

****


Jag gör aldrig fel. Men ibland blir det lite orätt.

Over N out. Joacim

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag håller med dig när det gäller städningen. Och hallå, betalar man för ytan man bor på, då lär man ju använda den väl! Alltså, se till att varenda liten golvyta är täckt ;)

2010-02-13 @ 21:45:20
URL: http://nopyjamas.blogg.se/
Postat av: Fredrik



Tjo jocke! Du får säga vad du vill, men Birro är en bra grabb! Sen att Aftonbladet kanske förstorar upp det eftersom det i princip är nyhetstorka är en helt annan sak.



Men de lär väll glädjas nu när en körde ihjäl sig innan invigningen, stackars jävel...



men men...



:)

2010-02-14 @ 01:57:39
Postat av: Therese

Håller med helt o fullt, på golvet så slipper man leta! Glömmer var ja lägger saker annars

2010-02-14 @ 19:03:26
URL: http://thereseborneklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0