SNÖ! :D

Skulle ha dömt innebandy idag. Men Elfhög ringde och sa att Trollhättans stad hade stängt av alla komunala hallar. De sa även att det privat ägda Älvshögsborg hade hyrt ut hallen till HK Alingsås för "Någon flicktunering", men eftersom jag hade så jävla tråkigt joggade jag dit.

Det var ingen flicktunering, det var Champions Leuage handboll. Alingsås - Hamburg. Avdelning; Koll.se?


****

Det snöar ute. Det gillar vi, men det är visst bara jag. Jävla CYNIKER! Snö är bra, snö är kul!
Man ska inte begränsas av vädert. Det är lixom kallt vatten, och vatten är bra. För utan vatten hade vi dött. Sen kan man skasa snöboll på någon av sina grannar.

Jag var och handlade idag, skulle gå min vanliga lilla väg, men något stämde inte, nått var sig olikt. Det var 1 meter lös snö i vägen.
Men man som man är så gick man rakt egenom det. Eller inte, det fanns ingen imponera på så det kändes onödigt.

****

Bara så ni vet är jag inte en snäll kille, jag är en badboy!
Jag bryter allt för mycket mot lagen och regler. Det är inte bra. Det förstör min image, jävla bibloteksböcker som jag alltid glömmer att lämna i tid! Men man är väll en badboy.

****

Kvinnor har så mycket fördomar om män, de som jag stör mig mest på är: "Ni tänker bara på knulla" och "Ni kan inte göra två saker samtidigt".

På det första påståendet håller jag faktiskt med, nästan iaf. Vi kanske har större sex drift än tjejer överlag. Men se det från andra sidan; hur skulle världen se ut om båda hade huvudvärk varje kväll och när den ena inte har det så har den andra det? RFSU hade gått i konka.

Den andra har jag bevisat att inte tjejer häller kan. För ingen har lyckats sugit av mig och visslat samtidigt. Så faceit. Ni är inte bättre än oss på det häller. (Jävlar vad lite ligg jag kommer få nu, men någon måste påpeka det.)

****

Det värsta med snön är om det blir strömavbrott. Då kan jag inte raida på nukezone. Det skulle inte vara kul!

****


Over N Out! Joacim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0