GOOOAL

Tja! Det är jag som är flitiga Albert. Pluggar som fan nu mera, imponerade? Jag är iallafall. Idag har jag ätit pizza (Självklart köpt på mitt ställe, hos bröderna Muhammed och Abdulla). Fina grabbar det där.

****

Sverige förlorade i OS hockey, ve och fasa. Då var det bara lite mindre hockey klockan 6, det var juh "synd". Själv vaknade jag av att 3 av mina grannar skrek "JJAAAAAAAAAAAAAA" i kör. Sverige gjorde då 2-2. Avdelning; Uppstigning? Japp.

Slog på tv;n och såg att en svensk åkte ut för att han, typ, tittade på en slovak. Hej och hå vilken manlig sport hockey är.
Petar någon på målvakten får denna spö av målvaktens lagkompisar. Vafan, målvakterna får väll spöa den själva? Jag hade velat pucklat på han själv ist för att någon annan ska göra det, han jävlades ändå med mig? Låt mig sköta det själv! Kan själv! :D



Over N Out Joacim



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0